Followers

Sunday 17 February 2013

tak pernah putus.....

“Walau raga kita terpisah jauh,,namun hati kita selalu dekat”
Mesti lah berkumandang lagu ni di corong telinga ni..Yalah,setiap kali buka blog diari khas aishiteru aku dan dia,,ni lah lagu nya..
Hum,letihnya baru balik dari kerja..Menerawang je fikiran hari ini..
Sampai dah jam 530am..Terus pergi kerja..Dia?..Dia xada pun..
Dia tak ambil kisah pun..Mana aku?..Dah sampai ke?..Selamat ke?..
Sebelum balik ibu sering bertanya mana dia?..Mana dia?..Sayu hati aku bila ibu ayah menanyakan dirinya dan aku hanya mampu berdiam sahaja..
Kalau lah aku boleh jawab soalan tu.....
Bagi aku,,seorang yang aku anggap BS tak akan pernah meninggalkan aku apa jua keadaan..
Dan dia sentiasa akan disisi aku,,membimbing aku ke jalan yang betul,,mengajar aku erti kesalahan dan..menggapai tanganku bila aku jatuh..
Sehari pun aku dah rindu dia..Inikan sekarang dah berhari-hari..Setiap kali aku rindu dia..Aku akan letak dia dalam doa aku..Tak pernah putus.........


No comments:

Post a Comment