Followers

Friday 16 November 2012

Im back,,Cik Tieya^^


Assalammualaikum..

Hai u all..Hai readers..Firstly, i like to said sorry because in this blog im using ‘bahasa rojak’..Im newbie!..So,sifu-sifu out there..’Tunjuk ajarku sifu!’..hehe..And sorry for my english language too,,because im not really good in English..hehe^^..

Okay,,u all can just call me cik tieya..im 20 and simple person..And I was born in 31st of August 1992..Merdeka Merdeka!..Ohhh,,i love MALAYSIA so much!..Okay,this is a lil about me :)..

Mesti ada orang yang dah biasa dengan blog I ni kan?..Memanglah..Actually,before I aktif dengan blog ni..But since when HE gone..I dh delete all posts i kat sini..Well,,blog ni memang I buat sebab dia dan untuk dia..But now,,I terfikir untuk aktifkan balik untuk mengisi masa lapang I..

Hum,,I hope dia bahagia dengan sesiapa pun pasangannya yang sekarang..Dengarnya ada GF hawt sexay sexay sekarang?..Ya ke?..Bagus la..As long as u happy,,im happy for u too..Masing-masing pun dah ada kehidupan sendiri kan..Kenangan yang ada biarlah berlalu dengan kenangan kan?..
Okay lah,I rasa sampai sini je coretan I..I pun nak siap2 semula berangkat ke Kedah Darul Aman..
So,,hope we ll see to the next posts..Tengs for spend your time here readers..

Wassalam..



No comments:

Post a Comment